0 items
€ 0,00
Registreren

Zaalbeheer

HOE REGISTREER IK MIJ OF MIJN VERENIGING VOOR HET EERST ?

Heb je nog geen gebruikersnaam en wachtwoord voor het reservatiesysteem, klik dan op “inloggen” rechtsboven op deze pagina.
Klik daarna op de knop registreren en volg de instructies op het scherm om een gebruikersnaam en wachtwoord aan te maken.

iK BEN MIJN WACHTWOORD VERGETEN - NIEUW WACHTWOORD AANVRAGEN

Ben je je wachtwoord vergeten of wil je een nieuw wachtwoord instellen, klik dan op “inloggen “ rechtsboven op deze pagina en klik op de knop  “WACHTWOORD RESETTEN “. Volg de instructies op het scherm om een nieuw wachtwoord in te stellen.

WELK TYPE KLANT BEN IK: PARTICULIER - FEITELIJKE VERENIGING - BEDRIJF/VERENIGING ?

Bij het aanmaken van je klanten-account moet je bij de contactgegevens opgeven als welk "type" klant je een zaal wil reserveren:

  • Kies type "particulier" als je een zaal wil reserveren voor privé-gebruik.
  • Kies type "feitelijke vereniging" als je een zaal wil huren voor je vereniging, maar deze vereniging GEEN ondernemingsnummer heeft.
  • Kies type "bedrijf / vereniging" als je een zaal wil huren voor je bedrijf of voor je vereniging die WEL een ondernemingsnummer heeft.

Als je zowel voor privégebruik als voor een vereniging zalen reserveert, zal je verschillende klantenprofielen moeten aanmaken. Aan jouw persoonlijk profile kan zowel een particulier klantenaccount als een klanten-account voor een vereniging gekoppeld zijn.

iK PROBEER EEN KLANTENPROFIEL AAN TE MAKEN MAAR KRIJG dE MELDING "GEBRUIKER AL GEKEND"

Ben je al geregistreerd en ben je je gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten? Klik dan in het tabblad HOME op "gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten".

Ben je nog niet geregistreerd, dan is het mogelijk dat er al een login bestaat voor de organisatie waarvoor je een klantenprofiel wil aanmaken.

Per organisatie is er 1 login met eventueel verschillende contactpersonen. Wil je toegevoegd worden aan een organisatie, dan kan je dit vragen aan je voorzitter of beheerder van het klantenprofiel van je vereniging.
Hij/zij kan je persoonlijke account koppelen op basis van je persoonsgegevens en je rijksregisternummer.

Het is ook mogelijk om contactpersonen te laten toevoegen door het gemeentebestuur. Mail hiervoor volgende gegevens naar reservaties@holsbeek.be:

  • naam
  • e-mailadres
  • gewenste login-naam
  • rijksregisternummer
  • telefoonnummer of gsm-nummer

Onze diensten zullen dan voor jou binnen het klantenprofiel een account aanmaken op basis van deze gegevens.

HOE EEN ZAAL RESERVEREN

Ga naar het aanmeldscherm door op de knop “inloggen” rechtsboven te klikken en meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord.
Heb je nog geen profiel of is het de eerste maal dat je een zaal reserveert, lees dan eerst: "Hoe registreer ik mij of mijn vereniging voor het eerst?".

Nadatje aangemeld bent, ga je naar NIEUWE RESERVATIES. Kies het complex en de datum van je reservatie en klik op ZOEKEN.
Op deze manier krijg je het planningsrooster van het complex op de gekozen datum te zien.

Om een reservatie te maken klik je op de gekleurde balkjes in het planningsrooster en kies je voor NIEUWE AANVRAAG.
Volg de instructies op het scherm om een reservatie-aanvraag in te geven.

Je kan een aanvraag ingeven voor:

  • 1 datum of losse data
  • een periode vb. van 15/05 t.e.m. 20/05
  • meedere data met een vast terugkeerpatroon vb. elke 2e maandag van de maand

ENKELE AANDACHTSPUNTEN !

  • Een reservatie is pas definitief na goedkeuring door de bevoegde dienst!
  • Vraag minimum 4 dagen op voorhand je zaal aan! Dit geldt ook voor annulaties of wijzigingen!
  • Zorg ervoor dat het rekeningnummer van jezelf of van de vereniging is ingevuld, zodat er bij een (tijdige) annulatie een terugbetaling kan gebeuren! Geen rekeningnummer = geen terugbetaling mogelijk.