0 items
€ 0,00
Registreren
FAQ

ALGEMEEN

WACHTWOORD AANVRAGEN

Heb je nog geen gebruikersnaam en wachtwoord voor het reservatiesysteem, klik dan op “inloggen” rechtsboven op deze pagina. Klik daarna op de knop registreren en volg de instructies op het scherm om een gebruikersnaam en wachtwoord aan te maken.

WACHTWOORD VERGETEN OF EEN NIEUW WACHTWOORD AANVRAGEN 

Heb je je wachtwoord vergeten of wil je een nieuw wachtwoord instellen, klik dan op “inloggen” rechtsboven op deze pagina en klik op de knop "WACHTWOORD RESETTEN”. Volg de instructies op het scherm om een nieuw wachtwoord in te stellen.

PROFIELEN

iK KREEG EEN MAIL OM MIJN ACCOUNT TE BEVESTIGEN MAAR KRIJG dE MELDING "GEBRUIKER AL GEVERIFIEERD"

Om de registratie te voltooien zal je je paswoord moeten resetten. Klik op "wachtwoord resetten".

Kies voor "verstuur reset link".

Bijgevolg zal je mail ontvangen om een nieuw paswoord te kiezen.

iK KRIJG DE MELDING DAT IK "NIET GEAUTORISEERD BEN OM IN TE LOGGEN"

Bij de import van de accounts kregen verschillende families een importmail met een link. Ook bij de aanmaak van een profiel, krijg je een mail om je account te activeren. Op deze link staat een tijdslimiet. Als je niet tijdig op deze link duwde om je account te activeren, krijg je de melding: "U bent niet geautoriseerd om op deze website in te loggen". Om je account alsnog te activeren stuur je een mailtje naar profielen@holsbeek.be. Wij zullen je account dan activeren zodat je verder aan de slag kan.

iK KRIJG DE MELDING DAT IK eEN "NIET-GEVERIFIEERD ACCOUNT" GEBRUIK

Bij de import van de accounts kregen verschillende families een importmail met een link. Op deze link staat een tijdslimiet. Als je niet tijdig op deze link duwde om je account te activeren, krijg je de melding: "U gebruikt een niet-geverifieerd account. Verifieer uw account door de klikken op de de link in de ontvangen controle e-mail." Om je account alsnog te activeren stuur je een mailtje naar profielen@holsbeek.be. Wij zullen je account dan activeren zodat je verder aan de slag kan.

IK KRIJG DE MELDING DAT "MIJN GEZINDSLID REEDS GEREGISTREERD IS BIJ EEN ANDERE FAMILIE"

In het kader van coöuderschap en nieuwe samengestelde gezinnen is het mogelijk om een kind toe te voegen bij zowel de familie van de mama als bij de familie van de papa. Als één van beiden het kind reeds aangemaakt heeft (op basis van het rijksregisternummer), zal de andere ouders de melding ontvangen dat het gezinslid reeds geregistreerd is bij een andere familie. Je kan het kind dan alsnog toevoegen aan je familie door het rijksregisternummer en de naam van de familie door te mailen naar profielen@holsbeek.be. Wij zullen dat het kind dan manueel toevoegen aan uw familie.

KIND INSCHRIJVEN

REGISTREREN OM ALS OUDER KINDEREN IN TE SCHRIJVEN VOOR ACTIVITEITEN

Ga naar het aanmeldscherm door op de knop “inloggen” rechtsboven te klikken en meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord voor het reservatiesysteem. Ga naar “MIJN PROFIEL” > “Gezinsprofiel” > “Gezinsleden", klik op de naam van het gezinslid dat je wenst op te geven voor de opvang. Vul bij het tabblad "Algemeen" de school in waar uw kind school volgt. en duid bij "Extra informatie" aan dat Gemeentelijke opvang gewenst is. Door deze gegevens in te vullen zal uw kind opgenomen worden in opvangsysteem.

REGISTREREN DAT MIJN KIND gEBRUIK WENST TE MAKEN VAN DE VOOR- EN NASCHOOLSE OPVANG OF DE WOENSDAGNAMIDDAGOPVANG

Ga naar het aanmeldscherm door op de knop “inloggen” rechtsboven te klikken en meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord voor het reservatiesysteem. Ga naar “MIJN PROFIEL” > “Profielen” > “Inschrijven kinderen”, klik op “REGISTREER FAMILIE” en volg de instructies op het scherm. Hou het rijksregisternummer van jezelf en van je kinderen bij de hand.