0 items
€ 0,00
Registreren
FAQ

ALGEMEEN

WACHTWOORD AANVRAGEN

Heb je nog geen gebruikersnaam en wachtwoord voor het reservatiesysteem, klik dan op “inloggen” rechtsboven op deze pagina. Klik daarna op de knop registreren en volg de instructies op het scherm om een gebruikersnaam en wachtwoord aan te maken.

WACHTWOORD VERGETEN OF EEN NIEUW WACHTWOORD AANVRAGEN 

Heb je je wachtwoord vergeten of wil je een nieuw wachtwoord instellen, klik dan op “inloggen” rechtsboven op deze pagina en klik op de knop "WACHTWOORD RESETTEN”. Volg de instructies op het scherm om een nieuw wachtwoord in te stellen.

IK WIL INLOGGEN OP MIJN ACCOUNT MET MIJN BURGERPROFIEL 

Om te kunnen inloggen met het burgerprofiel moet je éénmalig je paspoort/burgerpofiel koppelen aan je account. Hiervoor moet je inloggen met je paswoord. Onder "Mijn profiel" vind je een tabblad "login". Hier kan je je burgerprofiel koppelen aan je account door je paspoort te koppelen via een kaartlezer. Eénmaal dit gelukt is kan je inloggen met het burgerprofiel.

PROFIELEN

iK KREEG EEN MAIL OM MIJN ACCOUNT TE BEVESTIGEN MAAR KRIJG dE MELDING "GEBRUIKER AL GEVERIFIEERD"

Om de registratie te voltooien zal je je paswoord moeten resetten. Klik op "wachtwoord resetten".

iK PROBEER EEN ACCOUNT AAN TE MAKEN MAAR KRIJG dE MELDING "GEBRUIKER AL GEKEND"

Door de import van de accounts van het oude inschrijvingsprogramma is het mogelijk dat uw e-mailadres reeds gekend is door het programma. Om de registratie te voltooien zal je je paswoord moeten resetten. Klik op "wachtwoord resetten".

Vul je e-mailadres in en kies voor "verstuur reset link".

Bijgevolg zal je een mail ontvangen om een nieuw paswoord te kiezen.
Je kan nu inloggen met je e-mailadres als gebruikersnaam en je nieuw gekozen paswoord.

iK KRIJG DE MELDING DAT "MIJN GEZINDSLID REEDS GEREGISTREERD IS BIJ EEN ANDERE FAMILIE"

In het kader van coöuderschap en nieuwe samengestelde gezinnen is het mogelijk om een kind toe te voegen bij zowel de familie van de mama als bij de familie van de papa. Als één van beiden het kind reeds aangemaakt heeft (op basis van het rijksregisternummer), zal de andere ouders de melding ontvangen dat het gezinslid reeds geregistreerd is bij een andere familie. Je kan het kind dan alsnog toevoegen aan je familie door het rijksregisternummer en de naam van de familie door te mailen naar profielen@holsbeek.be. Wij zullen het kind dan manueel toevoegen aan uw familie.

AANPASSEN E-MAILADRES IN JE PROFIEL

Je gaat naar ‘Mijn profiel’ en klikt vervolgens op het tabblad ‘Gezinsprofiel’ en dan tabblad ‘Contactpersonen’.
Je kiest de contactpersoon wiens e-mailadres je wil aanpassen en klikt op bewerken. Dan e-mailadres aanpassen en opslaan.

KIND INSCHRIJVEN

REGISTREREN OM ALS OUDER KINDEREN IN TE SCHRIJVEN VOOR ACTIVITEITEN

Ga naar het aanmeldscherm door op de knop “inloggen” rechtsboven te klikken en meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord voor het reservatiesysteem. Ga naar “MIJN PROFIEL” > “Gezinsprofiel” > “Gezinsleden", klik op de naam van het gezinslid dat je wenst op te geven voor de opvang. Vul bij het tabblad "Algemeen" de school in waar uw kind school volgt. en duid bij "Extra informatie" aan dat Gemeentelijke opvang gewenst is. Door deze gegevens in te vullen zal uw kind opgenomen worden in opvangsysteem.

REGISTREREN DAT MIJN KIND gEBRUIK WENST TE MAKEN VAN DE VOOR- EN NASCHOOLSE OPVANG OF DE WOENSDAGNAMIDDAGOPVANG

Ga naar het aanmeldscherm door op de knop “inloggen” rechtsboven te klikken en meld je aan met je gebruikersnaam en wachtwoord voor het reservatiesysteem. Ga naar “MIJN PROFIEL” > “Profielen” > “Inschrijven kinderen”, klik op “REGISTREER FAMILIE” en volg de instructies op het scherm. Hou het rijksregisternummer van jezelf en van je kinderen bij de hand.